poniedziałek, 24 listopada 2014

Deszczowa pogoda

   Jak w każdy poniedziałek wybrałam się na kurs koreańskiego. Tego dnia zawsze jadę i wracam autobusem. W pozostałe dwa dni rano jadę ze szwagrem do restauracji i tam czekam 2 h i idę na kurs.
Zaczyna się  o 13:00 i trwa do 16:00. 
   Wyszłam na autobus tak ja zwykle a nawet trochę wcześniej, oczywiście żeby się nie spóźnić. Tylko jak można spóźnić się na autobus skoro coś takiego jak rozkład jazdy nie istnieje. W internecie i na przystankach oczywiście cała trasa z nazwami przystankówjest rozpisana. Niestety zapomnieli rozpisać godzin. 
A może chcieli uniknąć opóźnień autobusów ?
Szczerze to nie mam pojęcia. 
Wygląda to tak, że idziesz na przystanek autobusowy i czekasz. 
Mają tutaj takie monitorki który pokazuje numer autobusu i za ile minut przyjedzie oraz pod spodem pokazuje które autobusy teraz podjeżdżają.



Moje autobusy to 355 który z mojego przystanka jedzie cały czas prosto do censtrum. Jeszcze mam 385 który jedzie dłużej i trochę bardziej pokrętną drogą.  Czekałam na którykolwiek z tych dwóch delikwentów 40 min. Przyjechał 385 jechałam trochę dłużej,ale dotarłam na zajęcia. 
Chyba dzisiejszy deszczowy dzień spowodował wybrakowany rozkład jazdy. 
Dobrze, że w drodze powrotnej 355 kursował.
Pogoda mi nie przeszkadzała bo lubię kiedy pada.

Moje ulubione miejsce na zakupy. 
W drodze na autobus cały czas prosto i przy głównej ulicy skręcam w prawo. 

Jak moge wubrać między tym a galerią to zdecydowanie wybieram ten pasaż, który jest dosyć spory. 
Dzięki deszczowej można zrobić zakupy bez tłoku jak dla super sprawa.

   Trochę zmarznięta i z głową pełną wiedzy wróciłam do domu. Przutuliłam uszaki, przebrałam się i poszliśmy na obiad z mężem, szeagrem i przyjacielem.

KOREAN BBQ :D
Na ogniu dzisiaj  był boczek. 

Teraz idę już spać a Tobie miłego dnia bądź wieczoru.

Ściskam mocno ! 

Ps. 
Muszę dodać małą aktalizacje, znalazłam rozkład jazd !
Pobawiłam się przyciskami od monitorkiem i każdy autobus ma swój rozkład jazdy. 




1 komentarz:

  1. Iza czadowo odlotowo z tym rozkładem jazdy.���� boki zrywać.Fajnie że milo spędzasz czas oj te boczki z ognicha niam ślinka aż mi pociekła �� s ja dzisiaj robiłam zupę grzybową �� buziaczki ��

    OdpowiedzUsuń