czwartek, 29 maja 2014

Muzycznie K - POP

Hej hej hej?

I co tam u Ciebie słychać ? Jak pogoda?

Mogę stwierdzić, że dzisiaj prześladują mnie Koreńskie piosenki bardziej niż zwykle. Zwłaszcza ta pierwsza która Tobie dałam do posłuchania. Ciebie dzisiaj też pomęczę Koreańską muzyką zwaną K-POP. Może one do najnowszych nie należą, ale Ja je bardzo lubię. 


" Love is the moment "  by 2am
Piosenka z dramy "The heirs"


     
"Seoul song"  
Ulubiona piosenka mojej mamy 

"Lonely" by 2ne1


To jest coś co Ja lubię, może Tobie się spodoba. Moja mama lubi taką muzykę, nawet razem oglądałyśmy dramy. I tak najbardziej urocze było to kiedy mama wołała mnie żebym puściłe jej "Seoul song" bo ją bardzo lubi.

Nie myśl sobie,że Ja zapomniałam o zdjęciach z nad rzeki. Mam tutaj kilka dla Ciebie. 

Widok z mostu, przy którym jest zejście.

Kamienie po których można przejść przez rzekę.
Zdjęcie zrobione z kamiennej ścieżki. 
Widok na most z którego robiłam pierwsze zdjęci
Pod mostem są ustawione ławki.
Świetne miejsce na schowanie się w upalne dni.

Widok na most z pierwszego zdjęcia
Tylko, że drugiej strony.
Zaraz po prawej są schody które często okupuje.
To właśnie w tym miejscu łapie WiFi.

Pokazałam Tobie kawałek Mojego ulubionego miejsca. 
Ściskam mocno ! 















4 komentarze:

  1. Oj, ale masz faktycznie swoje ulubione miejsce ładne.I wypocząć też można.A piosenki są ładne i znane mi dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne miejsce...wyglądana na spokojną okolicę...zazdroszczę... u nas teraz nawet w lesie niema spokoju :( buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarazprzy rzeca sa ruchliwe ulice, skrzyzowani i przez mosty tez jezdzi duzo barszo duzo samochodow, ale jednak szum wody ma to do siebie ze uspokaja i wycisza szumy i halasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze jest mieć gdzie wypocząć i wyciszyć,tu jest kilka parków,nawet jeden z dużym stawem, a na obrzeżach lasy..najlepiej,czyli najspokojniej w godzinach szkolno-pracowniczych..jedynym hałasem, są odgłosy ptactwa, szum dzikiej trawy,gdy przebiegnie lis albo gdy harcują dzikie króliki ;)

    OdpowiedzUsuń