niedziela, 23 marca 2014

"Chung Choon "!

"Chung Choon" czyli "Młodzi Ludzie" Restauracja mojego szwagra i jego wspólnika. Włoska przyjemność w Jeonju. 
Dzisiaj byłam ze szwagrem w pracy żeby pomóc. Jego koledzy nie wiedzieli,  że przyjde taka niespodzianka. Restauracja może nie jest duża. Lecz komplet ludzi był przez cały czas. Co chwile ktoś przychodził, potencjalni klienci czekali przy stoliku dla czekających, a niektórzy nawet stali przed drzwiami, żeby dostać stolik. Wszyscy z uśmiechem ciężko pracowali. Moją misją był zmywak, szykowanie mokrch ręczniczków do rąk dla gości  i przystawki. Szwagier się bał, że będzie mi ciężko. Lecz Ja jestem zaprawiona po hotelu w którym pracowałam. Tam często był sajgon. Szczerze to Ja lubie jak jest dużo pracy, a dotego pracę w restauracji bardzo lubię. 
Restauracje dziś zamykaliśmy wcześniej. Gdy ostatni klienci opuścili lokal zrobiliśmy sobie ucztę! Oczywiście królowała pasta i moja ulubiona sałatka. A Ja uwielbiam pastę, jestem makaronowym pochłaniaczem. 

Pyszności !

Po uczcie jeszcze posprzątaliśmy i wróciliśmy ze szwagrem do domu. Późne popłudnie spędziłam z Insu i pozostałymi domownikami. Podwieczór poszliśmy na obiad następnie oglądaliśmy w domu wspólnie kabaret oczywiście po Koreańsku. 
Zapomniałabym pogoda była śliczna jak do tej pory to był najcieplejszy dzień. 

A jak ty spędzasz niedziele ? 

Pozdrawiam i miłego popułudnia ! U mnie już jest późny wieczór. 

3 komentarze:

  1. jej Izus takie pysznosci nam tu pokazujesz:) a ja cały dzien w pracy:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Iza smak to potrafisz zrobić nawet przy takiej odległości o rany szczęściara... Pogoda w niedzielę była brzydka a w piątek i sobotę wieczorem była burza taka z piorunami ot prawdziwa wiosna...

    OdpowiedzUsuń
  3. jak wspaniale!!! jestem z Cb dumna! normalnie mozesz sb w cv wpisac prae w restauracji w Korei:):) jakie wrazenia ! i to tuz u boku rodziny wiec bylo przyjemniej . tu cieplutko:) i fajnie. ale praca nie daje spokoju. marzę o lepszej pracy..ale nie moge zrezygnowac z tej w obawie przed utrata stalego dochodu.

    OdpowiedzUsuń