wtorek, 14 stycznia 2014

Donatowa chwila relaksu

Cześć !
Muszę Tobie powiedziec, że moja kapusta kiszona wyszła całkiem niezła, mam nadzieje ze następnym razem będzie jeszcze samczniejsza, zrobiłam ja tak na oko i się bałam, że przesoliłam. Mam farta początkującej i wyszło ok:p chyba bym jednak dosypała więcej soli
 hehe. Może zamiast pierogów skuszę się na krokiety z kapusta i grzybami.  Hmm nie głupi pomysł!

Po śniadaniu podjechaliśmy po donaty do Dunkin Donuts, i oczywiście po ice americano do nowo otwartej kawiarni Thephilia. Jak podjechalismy pod dom to wstąpiliśmy jeszcze do 7eleven (to taka sieć sklepów calodobowych one sa male, ale maja najpotrzebniejsze artykuly, nie maja tylko swiezych owocow i warzyw)kupiliśmy  dla mnie mleko smakowe.



Po chwilach slodkości był powrot do nauki. Sporo dziś zrobiłam zadań z mojej książki która jest cała po koreańsku, jakieś słówka tez do głowy wpadly.


Udanego popołudnia ! U mnie juz prawie 1am :p Miss u !

2 komentarze:

  1. smacznego i dobrej nauki :) i blagam pisz więcej !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok ok postaram sie pisac wiecej :) Margarita Miss u!

    OdpowiedzUsuń