piątek, 10 stycznia 2014

Mroźny dzień

   Za oknem mroźno. Wydaje mi się, że jak do tej pory jest to jeden z najmroźniejszych dni. Aż się nie chciało wstawać z łòżka. Szkoda, że nie ma jeszcze śniegu bo można by ulepić bałwana. Plan na dziś to był uczyć się i jeszcze raz uczyć. Insu dzielnie  mi pomaga w nauce i odpowiada na wszystkie moje pytania, tłumaczy to czego nie wiem, oraz przepytuje na koniec dnia. Czasami się ze mnie nabija jak coś śmiesznie powiem. Żeby się zrewanżować proszę by powiedział coś trudnego po polsku i wtedy ja się śmieje :D 
   W ramach odpoczynku od nauki poszliśmy na spacer, aby dotlenić mózgi i pooddychać mroźnym powietrzem. Chwilami gdy nie wiało pogoda była na prawdę super! Wstąpiliśmy do "TOM N TOMS COFFEE" Ja wybrałam gorącą czekoladę  a Insu jak zawsze ice americano :) on to zawsze pije i nie ważne, że za oknem jest -5° C. 
                   

   Później poszliśmy jeszcze do marketu, po coś do obiadu. I wtedy zobaczyliśmy pięknego króliczka, i małe śliczne jeżyki. Insu chciał mi kupić króliczka, ale ja wolę pieska. Myśleliśmy o owczarku, ale jak widzę owczarka to w głowie pojawia się Sambuś. A przecież ona była jedyna w swoim rodzaju i inny owczarek to chyba niezbyt dobry pomysł, za bardzo za nią tęsknimy. Za to moja przyszła szwagierka powiedziała, że Akita sa cudaśne i podobne z charakteru do owczarków. Wiec może taki będzie odpowiedni. Ma racje jest cudaśny :D i w Korei bardziej osiągalny niż owczarek. Pieseka to kupimy za jakiś czas, ale na samą myśl o czworonogu buzia się cieszy ;D 
   Po udanych zakupach czas wrócić do domu, no mieliśmy kawałek, ale wracaliśmy także spacerkiem, a raczej truchtem haha. Było już znacznie zimniej  niż kiedy słonko świeciło...
Teraz siedzę w ciepłym domku. Piszę kolejny list do Ciebie pijąc pyszną polską herbatę  z "Biedronki" (dzika róża z maliną) w kaszubskiej filżanca, które teściowa zakupiła podczas ostatniej wizyty w Polsce. 

                              

Kiedy u mnie jest już wieczór u Ciebie jest dopiero południe.   
Rzyczę miłego i radosnego dnia !
Do napisania :) 

4 komentarze:

  1. ojaa jaka piękna filizanka:) i polska herbatka pewnie oszczedzana na rozne okazje:) bardzo ciekawi mnie o juz umiesz z jezyka i jak wyglada taki piesek. pewnie sprawice sb jak juz pojdziecie na swoje ale takie oczekiwanie pomaga:) jest o czym wtedy marzyc i snic, i ta nadzieja CIe napedza:) to bardzo fajne uczucie. Ciesze sie ze dobrze idzie w knajpie szwagra, to daje mi nadzieje ze mozna jeszcze dobrze zyc z wlasnego biznesu w tych niepewnych czasach. Ciekawi mnie tez jak zachowuja sie ludzie widzac Ciebie , bo przeciez jestes totalną ich odwrotnoscia;) piękna szczupla dlugonoga blondynka:) plus wielki optymizm, to jest dopiero cos:):**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka troszeczke oszczedzana :) z jezyka to slowka i zwroty. Duzo zadan robie z ksiazki do nauki koreanskiego ktora jest po koreansku wiecc polecenia musze tlumaczyc. Jak ludzie reaguja kiedy mnie widza... to moze zabrzmiec glupio, ale staram sie wtopic w tlum :p Ostatnio bardziej skupilam swoja uwage na tym i zazwyczaj sie po prostu chwilke popatrza i usmiechna, czasami ktos z nami porozmawia z kad jestem i co ja tu robie. Najlepsze sa dzieci sliczne i urocze :) pomachaja zawstydzone czasami podchodza dac czesc i cudnie sie usmiechaja.

      Usuń
  2. uwielbiam długie spacery;) w szczególności do marketów;) ja teraz chodze na spacery do Tesco;) jak niechce mi sie w domu siedziec;)
    u nas Izus niema zimy:( Pewnie mama ci mowiła;) temperatura za dnia dochodzi nawet do 11 stopni:| chociaz dzisiaj wichura była okropna:( Aż nie mozna bylo oddychac jak ci w twarz zawialo:( niefajnie:(
    piękna filizanka i herbatka z biedronki...pycha;) trochę ojczystych akcentów w obcym kraju;)
    ucz się Izuś języka ucz... jak przyjedziesz do Polski to i mnie troche pouczysz;) oczywiście jak sie wkońcu spotkamy;)
    TĘSKNO MI ZA TOBĄ KOCHANA:(:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Slyszalam plotki ze w Polsce sniegu napadalo :) bedziesz da rade ulepic z Kubisiem balwana? Jak przyjade to odwidzimy, lecz do siebie tez zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń